۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۴۸

با اعتبار 700 ميليون ريال/

اصلاح هندسي میدان امام رضا(ع) مشهد به زودي اجرايي مي شود

اصلاح هندسي میدان امام رضا(ع) مشهد به زودي اجرايي مي شود

مشهد - خبرگزاري مهر: شهردار منطقه هشت مشهد ازآغاز عمليات اصلاح هندسي ميدان امام رضا(ع) مشهد با اعتباري بالغ بر 700 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا خادم پير ظهر دو شنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در راستای اقدامات خدماتی گسترده منطقه هشت در سال جديد  و به منظور تسهیل در امر عبور و مرور شهری، عملیات اصلاح هندسی ورودي خيابان چمران به سمت خیابان  ابن سينا و ميدان امام رضا(ع) به زودي آغاز مي شود. 

وي افزود: اصلاح هندسی تقاطع ها و معابر باعث کاهش گره های ترافیکی و حذف زوایای تند و کاهش هزینه های ترافیک می شود.

خادم پير بيان كرد: با پيگيري ها و بررسی وضعیت موجود منطقه و ارسال طرح مصوب ترافيكي محل و تاييد سازمان ترافيك  به منظور روانسازی و  فراهم كردن فضاي مناسب برای گردش ايمن و روان وسايل نقليه عبوري در ميدان امام رضا  و نظر به حجم بالای ترافیکی این منطقه با وجود کثرت مراجعین بیمارستان امام رضا(ع) و داروخانه مرکزی امام خمینی  و  مطب های موجود در حاشیه میدان؛ اصلاح هندسی ورودی خ چمران به خیابان ابن سینا بزودي اجرا مي شود.

وي تصريح کرد:  تفكيك خودرو ها با مقصد خيابان پاسداران و چمران و حذف تداخلات حركت در ورودي خيابان چمران از مزاياي اصلاح هندسي فوق است.

وي با اشاره به هزينه اعتبار اين پروژه كه  بالغ بر 700 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: مناسب‌سازی معابر برای تسهیل در رفت و آمد و سامان‌دهی و بهسازي فضاهای شهری و جلب رضایت شهروندان وزائران را از دیگر اهداف این اقدامات برشمرد.

کد خبر 2033090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha